To the left.

Mobil lek.

Har du kysst din första elr sista kontakt?-Adde och Alexander Öhman, nej ingen av dem har jag kysst.

Varför har du nummer 14's nr?-
Beatrice, för att jag fick de för längesen och har liksom alltid haft kvar de.

Hur bra kompis är du med nummer 40?-
Ida backlund, hon är min storebrors tjej och min chef! Och hon är världens snällaste.

Har du varit hemma hos nr 30?-
Eve jb, jajjemen. Heller i alla fall hemma hos hennes mamma.

Vem är snyggast av 19 och 2?-
Alexander och Divan kim, oj oj oj. Svårt val...  Jag låter de vara osagt.

Hur länge har du kännt nr 17?-
Christoffer, i tre år!  Och fler år ska de bli!

Har 53 sett dig full?-
Julia, ja de har hon och hon är typ den enda som märker när jag är full!

Är 24an din barndomsvän?-
Emil, ne men han är en bra vän!

Tycker du om nr 4?-
Anders L,  jo de gör jag väl.

Var träffade du 6 senast?-
Ankan, oj de var alldeles för längesen nu... Kommer knappt i håg.

Har du smsat nummer 28 nån gång?-
Eva, nej inte vad jag vet.

Har du någonsin ringt till nr 41?-
Ida l, min lilla ida! Klart jag har!

När träffade du senast nr 37?-
Henke k, det var för typ två veckor sen.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0