Stop thinking about it.

MOBILTEST

HAR DU PUSSAT NR 2?
Alexander, nej de har jag icket.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
  Divan kim, haha vi har en hata/älska relation.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?

 Eva mob, ingen aning....

ÄR NR 18 SÖT?
Christoffer, klart han är!!!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?

Frida mob, oj de har jag ingen aning om.

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
 Anna foto, hon träffade jag senast på balen.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG

Anton, vet inte. Träffade han i går iaf.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Anton hem, nja kan jag väl inte påstå.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Alexander sjöström, ne men jag tror de skulle vara sjukt kul!

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Anders l, nja vi är nog för olika.

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Jimmy g, haha jadu, det är olika. Killen är inte som alla andra, men jag diggar han!

KÄNNER DU NR 1?

 Adde, klart jag gör! OP 4 life!

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?

 Ankan, klart jag skulle!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0