So, say goodbye.

Vi hade en avskeds/överaskningsfest för emil i går.
Han hade inget anat, mohahah!

I alla fall så hann jag inte ta så många bilder,
de blev liksom inte,
men de få jag tog var......
ja, som jag och Christoffer sa:
-Titta på egen risk, vad som händer efter ni har tittat är inte vi ansvariga för.







Ja, vad finns det att säga?
Han är söt, och snart flyttar han.

Jag ska dock ner i oktober och hälsa på.
De blir bra.
Då kanske man skulle hälsa på Sara också :)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: johanna

frågan är ju varför han hade klänning!

2009-08-08 @ 18:01:52
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: sara

Ja kom och hälsa på i göterborg =D

2009-08-10 @ 14:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0