But my heart beats fast right now.

Wow,
Where to begin and where to end...


Vi tar det från början.
En stressad och sen Annelie for till Christoffer för att hämta upp han.
Vi ett tiden var allt inpackat i bilen och vi for mot Östersund!
  

  

Efter ett stopp i Övik för att kissa och tanka,
så körde Christoffer non stop till Östersund bara för att han ville fram.

I alla fall så kom vi fram,
vid fem tiden eller så skulle jag tro att klockan var.
Så vi for direkt till Charita där vi skulle sova.
För att få middag och bädda upp våran fina säng ;)

  



Efter maten så ville Christoffer visa mig vart de hade haft sin stuga när han var liten,
så vi satte oss i bilen och for i väg.


  


Vi Väntade på färjan som skulle ta oss över sjön.


Och tydligen så skulle man kasta macka medan man väntade.


Men de dissade jag och satte mig på en sten och väntade.

  


Christoffer blev lite hungrig när vi var och tittade så vi hittade ett pizzaställe.


Och han blev glad igen.

Efter att ha kört runt ett tag,
och bara stått och tittat vid vattnet så for vi tillbaka till lägenheten.
För att se lite tv och sen sova på den konstigaset madrassen i världen!

Lördagen började med ruter sju och sen frukost.
Och en promenad också.

  

Sen tog vi oss ner på stan,
för karuseller och annat.


     


Kanon bra,
5 av 5 toasters
.


Sen blev det middag innan vi skulle hem och byta om för kvällen.

 
Att vi hade tråkigt på vägen hem löste Christoffer snabbt.


Dock var vi utelåsta i typ en kvart när vi väl kom fram till lägenheten.

Efter vi gjort oss klara så sprang vi ner på stan för att hinna se Dead by april uppträda,

Ja, dom var bra live.
Och Christoffer var så nöjd för han fick ge en high five till sångaren.

Efter att ha sett dom,
och efter att Christoffer vunnit ett gosedjur.

Nöjd kille_90.

Vi gjorde oss sen i ordning för att se nästa artist.



Som var......

ERIK HASSLE!!

Christoffer visade magen för han och han vinkade och log ;)

Sen blev det att se en tjej som jag tror Christoffer blev lite små kär i.
  
Amy Macdonald.

När vi sett henne så blev det mat, igen...

Sen såg vi president talet :O
Och träffade ett gäng härliga killar.
     

Sen blev det att se...
LADY GAGA!


Jag sjöng och hoppa.
Och killarna skrek för att hon hade så lite kläder och dansade sexigt.
Men sjukt kul var de.

Sen blev det att fara hem och vid halv fyra försöka sova.
Dock somnade jag inte förrän halv fem-fem för att jag frös så mycket.

Sen söndag,

efter att ha packat i hop och sagt hej då så for vi vid två tiden till coop.
     


Nej, vi är inte alls tjocka.

Efter en bil resa hem som bestod av två låtar hela vägen typ.
Så var vi hemma!

Dock vill vi båda tillbaka igen,
så vi ska försöka styra upp en till helg snart.

Helgen var i alla fall guld,
och jag har många fler bilder och videos att visa.
Men för nu får de räcka.

Allt för mig!
Pusshej!




Kommentarer
Postat av: Kriko

Fatta att det var en värd kväll!

Men tacka vetja för skotska tjejer som är söta och sjunger bra!

2009-08-03 @ 21:14:03
Postat av: Kriko

Snap!

jag menade helg!

2009-08-03 @ 21:14:46
Postat av: JULIA

hahaha jag stod framför erik hassle när vi såg lady gaga!! de kom fram ett gäng tjejer som bad om hans autograft, då märkte jag att de va han :) ej snygg!!

2009-08-03 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0