You slowly drive me crazy.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Blädra neråt ett tag och släpp knappen.
4. Svara på frågorna genom att skriva vad som står i sms:en

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Nej då de är lugnt :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Well, jag kunde inte göra något åt de.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Jag förstår dig. Det svider så mycket att höra sånt från någon som man har så kär.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Men vill du inte ens försöka gumman?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Haha, ja så blev det för mig med! :D

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Så sant så :)

7. Vad vill du höra mest av allt?
Okej, och med de vill du säga?

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Ja, det får du väl. But why?

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Och jag tycker om dig med :)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0