Thats why we don´t run.

Innan jag ska städa,
så gör jag de här.

Lovar du att vara ärlig?

Jodå, jag är rätt så tråkig så.
Du heter?
Annelie Löfgren.
Smeknamn?
Emmy och Lillpalten.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Har inga speciella sånna faktikst.
Beroende av?
Kramar!
Vem behöver du mest just nu?
De två personer som varit i från mig längst...
Vad tror folk om dig?
Jag hoppas de tycker att jag är trevlig men jag tror nog att vissa tycker att jag är konstig.
Stämmer det?
Jo, jag är konstig! :P
Vad får du oftast komplimanger för?
Min personlighet.
Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, jadå!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Nej då de är lugnt :) //Liza.
Var bor du?
I Pellboda.
Trivs du där?
Jo, helst nu när jag kan ta mig här i från också!
Äger du några converse?
Nej, men jag vill!
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider.
Brukar du bli för full?
Nej, och jag har inte druckit sen i Augusti.
Vad har du för mobil operatör?
Telia max 25.
Är du allergisk mot något?

Alvedon.
Har du haft sex idag?
Nej,

Hur svarar du i mobilen?

Hej det är Annelie eller Vad vill du mig.
Vem ringde du senast?
Ida Backlund, men hon svarade inte.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Det var Sandra som undrade i fall jag ville följa med hon och Alexander till stan i morgon.
Antal timmar sömn inatt?
 8 timmar och 45 min.
Sov du ensam?
Jodå.
Brukar du komma i tid?
Jaa, är helst lite före.
När mår du bra?
Oj det finns många stunder,
men hockey känslan den den den är väldigt speciell.
När blev du fotad senast?
Haha, jag vet inte.
Hur känner du dig nu?
Utvilad och glad.
Vanligaste färg på dina kläder?
Svart med någon knallig färg, det är olika dag från dag.

Vad tycker du om fötter?
Bebis fötter är söta!
Men andra fötter är sisådär...
Vad saknar du?
Jag skulle vilja ha värme!
Hade du en bra kväll igår?
Ja, den var fin.
Favorit dryck på morgonen?
Mjölk hemma, Oboy hos Sandra.
Rakar du benen?
Jodå.
När brukar du oftast gå och lägga dig?
När jag är trött.
Är du blyg?
Enligt Ankan så är jag de.
Och jag måste nog erkänna i vissa lägen är jag de.
Sysslar du med någon idrott?
Nej, jag är inte bra på nåt så :P
Vill du hellre ha mail än brev?
Får ju mest mejl så jag skulle vilja ha fler brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

En del av mig gör nog de.
Har du spytt offentligt?
Jajjemen, på hockeyn :P

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Ankan kommer döda mig för de här, men jag skulle faktiskt shoppa Killkläder! Jag älskar killkläder!
Är du nöjd med ditt liv?
Haha, sen i torsdags så ja!
Är du bortskämd?
Jodu!, men jag är en stolt bortis!
Vad gör du i morgon?
Jag stiger väl upp och far till stan.
Vad är det värsta du vet?
Asså de finns mycket, men ska jag ta en sak så säger jag duvor!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?

Kanske typ 200kr, +/-
Vad behöver du just nu?
En dusch!
En speciell dag du minns?

Torsdagen den 16/4 2009.
Du samlar på?
Minnen.
Gröna eller röda äppeln?
Röda!

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Det är olika från gång till gång.
Det beror på vad de är som har hänt.
Gillar du golf?
Nej, finner de lite tråkigt.
Vilken tid gick du upp idag?

10:45.
Har du sovit i din egna säng inatt?

Jajjemen.
Har du strumpor på dig nu?
Ja, röda.
Vad ska du göra ikväll?
Tydligen så ska Alexander hälsa på så jag ska väl vara med han.
Jag gissar på att vi ska se Silver fang.
Är det okej att gråta?
 Ja men OJA!, jag gråter ju typ tre gånger i veckan!
När grät du senast?
I tisdags, och då grät jag mycket!
Bär du glasögon eller linser?
Inget av dom.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?

Mellan nio och tio.
Har du piercing?

Nej.
Har du tatuering?
Nej, men man vet aldrig.
Vill du gifta dig?

Ja!
Vill du ha barn?

Ja!
Solar du ofta?

Ne, inte så ofta som jag skulle vilja!
Är du bra på att laga mat?

Haha nja,
Jag är en sån som "bränner te-vattnet"
Är du flygrädd?
Nej, jag börjar skratta varje gång ist.
Hur vig är du?

Inte lika vig som mormor i alla fall!
Vad dricker du helst när du är törstig?
Is vatten eller Coca cola.

Vilken är din favoritglass?

Alla typer av isglass är gott.
Tror du på ett liv efter döden?

Jo, jag gör nog de.
Tycker du om sushi?

Det är väl sådär.
Vad äter du helst när du ser på film?

Chpis och dip eller lösgodis.
Bor dina föräldrar tillsammans?

Jodå :)
Har du tandläkarskräck?

Nej, efter att ha haft tandställning i tre år så försvann liksom de.
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Det är olika, jag är en blandning.
Vilken ögonfärg har du?

Blå gråa.
Har du någon gång gråtit dig till sömns?

Ja...
Biter du på naglarna?

Nej, jag har gjort. Men inte nu.

Röker du?
Nej, men jag har testat.
Hur ofta tränar/motionerar du?

Det är olika från månad till månad.
Senaste låt du hörde?

haha de var i går när Kriko sjöng så fint till någon låt på en skiva som vi lyssnade på.
Dock så försökte jag sova så jag kom inte i håg vilken låt de var.
Vad gör du på helgerna?
Så mycket som möjligt och så lite som möjligt.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ankaaaaaaaaan

gere, jag älskar killkläder så jag om någon skulle väl tvinga dig att shoppa kläder om du va kille för en dag ffs ;D

2009-04-18 @ 17:10:55
Postat av: Elin

inte druckit sen augusti? bra gjort :P

känner mig som en alkis nu...

2009-04-18 @ 19:06:48
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Kriko

menar du att du försökte sova därför att jag sjöng eller försökte du sova för att du var trött?

2009-04-22 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0