Ooh heaven is a place on earth.

Lovet, de började bra.
Tack vare världens bästa liza!


Jo, hon är snygg jag vet!

I alla fall så satt jag hemma i går och gjorde inte allt för mycket.
Ringde Sandra Johansson och pratade bort en timma.
Sen efter jag hade pratat med henne så ringde Liza och frågade om vi inte skulle ta oss in till Skeå och se bio.
Varför inte tänkte jag,
Så sagt och gjort.
Jag klädde på mig något mer anständigt och tog mig hem till Liza.

Hon gjorde sig klar och vi började bilresan in mot Skeå.
Och den var bara så bra,
Jag har inte träffat Liza ordentligt på hur länge som helst och att få sitta där i bilen och bara prata av sig så som man bara kan med Liza, det var obeskrivligt.

I alla fall så kom vi fram till bion och köpte biljetter, chips,dricka och popcorn.
Vi skulle se Fast and Furious.
Och gissa om vi var nöjda när filmen var slut!
Allt med den var precis som vi ville!
Snygga killar och snygga bilar!
Jo ni, den kan ni se!


Du får gärna komma hem till mig ;)


Och Liza skulle nog inte tacka nej till han.

I alla fall så efter bion som var slut vid elva tiden,
så for vi och tankade.
Efter de hade vi tänkt fara hem, men vi ville inte att kvällen skulle ta slut riktigt än.
Så vi for till Krysset och köpte lite Pommes som vi satt i bilen och åt medans vi som vanligt pratade om allt!

Sen blev det en bilresa hem som inte riktigt slutade som vi hade önskat (liza fattar)
Men vi tog oss hem och var hemma vid ett ungefär.

Så för att sammanfatta kvällen så är jag sjukt nöjd!
Och jag tycker om att vara med Liza!<3

Nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0