it's a cold and it's a broken hallelujah.

10 Favoriter
Färg: ROSA!, svart, gult och rött.
Mat: Jag är ju en sucker för typ pommes.
Band/artist: Lyssnar på de mesta.
Film: Förtillfället, då är det nog Silver Fang!, (okej de är en serie typ, men sak samma!)
Bok: The host.
Sport: Hockey!
Årstid: När hockeyn är.
Veckodag: Fredag och lördagar, sen onsdag kväll för då är de Greys.
Tid på dygnet: Mellan nio och tolv på kvällen.

9 Nuvarande
Humör:
Glad!
Kläder: Leggings och en stor tröja.
Nagel-färg: Ingen...
Tid: 10:02.
Omgivning: Vårat kök.
Irritationsmoment: Att jag måste plocka ur tvättmaskinen.
Tankar: Vad ska jag ha för kläder i dag.
Längtan: Tills klockan blir tolv!
Samtal: Inget förtillfället.

8 Första
Bästisen: Erika Bäckström.
Piercingen: I mina öron?
Kärleken: Oj, de vet jag inte.
Musiken: Westlife!
Kyssen: Kommer typ inte i håg...
Fyllan: Valborg för två år sen.

7 Senaste
Cigaretten: Du de var längesen jag testade de.
Drycken: Mjölk!
Bilturen: I går natt hem i från Ankan.
Kyssen: De ska vi inte tala om.
Teve-programmet: De var tror jag, Flying Doctors.
Misstaget: Jag glömde låsa bilen i går natt.

6 Har-du-någonsin
Varit kär i en kompis:
Ja,
Sårat någon: Ja,
Blivit arresterad: Nej,
Kysst en främling: Ja,
Ljugit om känslor: Ja

5 Vem
Pratade du med senast: Mamma, i tele.
Saknar du nu: Christoffer.
Gick du på bio med sist: Christoffer.
Ringde du senast: Mamma.
Ska du träffa imorgon: De vet jag inte än.

4 Saker (en på varje)

Du gjorde igår kväll: Var med Ankan.
Du kan höra just nu: Klockan som tickar.
Du inte kan leva utan: Min finaste.
Du gör när du är uttråkad: Hittar nåt att göra.

3 Människor
Som du kan berätta allt för: Alexander.
Som du hatar: Hata är ett starkt ord.
Som du tycker är snygg: Finns för många för att välja en ;)

2 Antingen-eller
Svart eller vitt: Svart
Varmt eller kallt: Varmt.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0