All The strength you Gave to me

Tänkte på en ny grej i dag.
När jag satt och grät framför ett tv-program. (jo jag är blödig)

Jag har olika saker som jag brukar göra när jag gråter, och när jag tänker tillbaka på dem så är de ganska kul hur vissa saker återkommer.

Jag är en människa som gråter väldig ofta,
jag gråter när jag är arg,
jag gråter när jag är riktigt glad,
jag gråter när jag är ledsen.

En sak som jag gör om jag är hemma och gråter är att jag oftast är i mitt rum,
sen så har jag en liten gul matta på mitt golv just nedanför sängen.
Den brukar jag oftast krypa i hop på och lägga mig där tills jag har gråtit klart.
Jag gör det mest för att jag blir lugn av de.

En anna sak som i alla fall Alexander tycker är rolig när jag gråter är att jag får lite andningssvårigheter.
Inte stora, men en gång när han var med och jag började gråta (ja, jag har gråtit framför han)
I alla fall så satt vi i hans bil och jag började gråta och skulle förklara varför jag grät,
då får jag liksom inte fram orden utan jag måste liksom andas fram dom i de lilla luft som finns kvar.
Vilket gör att de låter jättekul,
i alla fall enligt han.

Sak nummer tre som mest av allt är lite läskig är att jag får minnesluckor efter jag har gråtit.
Jag kan komma i håg delar men de mesta försvinner,
jag kommer inte i håg vad jag sagt, eller vad personer säger i fall jag är med en person.

Ja, nu vet ni.
Och ja, jag gråter ofta.
Fråga bara Sandra, eller Christoffer, eller Alexander.
De kan intyga.



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0