When i grow up.

Att umgås med Liza.
De ni, de är en upplevelse varje gång.

Ne men nu hade jag tänkt att berätta lite grann om gårdagen.

Lördag:
Dagen börjar med att jag vaknar av att mamma säger att hon ska till skeå och att om jag vill med så ska jag vara klar på minst 20min.
Eftersom jag är rätt snabb så gjorde jag mig klar och vi for in till skeå.
Väl där dissade mamma mig för mormor och jag var tvungen att gå på stan själv.
Men jag shoppade i alla fall!


En grå tubklänning från Cubus.         


En röd skjortklänning från Gina.


En vit myskofta från Gina.

Ja i alla fall, efter att ha shoppat och ätit i stan så for jag och mamma hem.
Väll hemma fick jag och Niklas något sorts psykbryt.
Men de var kul i alla fall.
Sen gjorde jag mig klar och väntade på att Liza skulle komma.
Liza kom och vi tog våran bil och for för att tanka.
Sen for vi hem till Liza där hon skulle göra sig klar.
När Liza var klar så for vi till bygdeå på festen.
De sög.
Vi for och hälsade på hos Sofie och Robert.
Vi for och träffade Kim på bilisten.
Vi kappkörde med Kim.
Vi for till Ankan.
Jag gav Ankan cola.
Jag,Liza och Ankan satt i bilen ett jävla bra tag och pratade.
Jag och Liza sparkade ut Ankan och for sen hem till mig och bytte bil och for sen hem till henne.
Jag fikade Liza ut ur huset och vi gjorde den inofficiella lottiningen.
Jag och Liza somnade vid halv fyra-fyra.

Söndag: Vaknade, åt frukost, fick fruktsallad, fick skjuts hem, gick och såg när min bror med kompisar körde cross.
Åt mat, pratade med Sandra, och nu slöa.

Ja jag gillar mina helger mer och mer.
Men jag har inte träffat Sandra.
De är inge bra.
Men i morgon!

Men i alla fall,
Nu ska jag duscha och sen slöa lite till innan jag ska sova.


Ja, jag var snygg när jag och mamma gick till crossbanan.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar skorna haha :]

2008-09-07 @ 21:14:22
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: ankaaaaan

vilken sjukt mysigt underbar kofta!!

2008-09-07 @ 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0