Vad är jag arg på?

En sak som jag kan störa mig på är hur vissa människor kan vara så trångsynta och inte fatta att en kille och en tjej kan vara kompisar utan att de är något annat inblandat.
Man får faktiskt krama en kille och de inte är något annat än att man vill ha en kram.
Tjejer kramas ju hela tiden med andra tjejer och då är de ingen som bryr sig för dom är ju kompisar. Men så fort man kramar en kille mer än en gång på en dag ja då är man kär och är man inte de så har man då definitivt sex med killen på fritiden.

Ett exempel på detta är jag och Kriko. Eller igentligen jag,kriko, sandra och alexander. Men vi börjar med mig och Kriko.
Grejen är den att han är bland de bästa jag har. Jag älskar han och de på ett vänskapligt plan! Och ja man kan älska en kille utan att man är pojk och flickvän! Han är min bästa killkompis. Men de verkar folk i bland eller ganska ofta ha svårt att fatta! Bara för att jag kramar han mer än en gång på skolan så tror alla direkt att de är nåt mellan oss och de blir jag så sur över! Orka bry er för de första och för de andra kan ni ju tänka innan ni börjar bry er!
Man kan vara kompis med en kille! Man behöver inte vara i hop eller vara kk med den personen!

Exempel två är jag, sandra och kriko. Vi tre är ganska mycket med varandra och alla tre trivs jättebra i varandras sällskap. Så för ungefär en vecka sen så bjöd jag hem dem båda för att de skulle få sova här hos mig. Och efter de så har jag ju hört de ena och de andra och nu ligger ju tydligen kriko med oss båda. För de fanns ju ingen chans att vi faktiskt sov alla tre. Nej vi måste ha haft sex.
Och detta kan göra mig väldigt arg!

Exempel tre. jag och Emil. För ungefär två veckor sen så var han och jag på bio i hop. Och detta var ju konstigt. För om man går på bio med en kille så är de ju en dejt och är det en dejt så är man kär. För så har de ju alltid varit! Men hallå och välkommen till 2000talet! Man kan gå som vänner! Vi gjorde de och jag hade jättekul! Vi hånglade inte och vi är inte kära, vi ville bara gå på bio helt enkelt.

Exempel fyra är jag,sandra,kriko och alexander. Vi fyra är ganska mycket med varandra! Vi är med andra människor också men jag och Sandra tycker om Kirko och Alexander extra mycket och därför så är det så att vi kramas mycket och så. Och de skulle inte förvåna mig om folk snackade om att vi var i hop och annat! För bara vänner är vi ju aldrig.

Vakna folket!
Man kan vara kompis med en kille.
Man kan fara hem till en kille och se film en kväll och sen fara hem utan att ha hånglat.
Man får faktiskt smsa med en kille utan att man raggar på denne.
Man kan faktiskt ha en kille som sover över hos en och de ända man gör är att sova.

Ne nu har jag varit arg färdigt.
Nu ska jag dra mig mot tvn och peppa för hockeyn.
Heja AIK!

Allt för mig!
Pusshej!




Kommentarer
Postat av: sandran

alltså, det här måste jag ju länka.

2008-09-22 @ 18:57:19
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: ankaaan

haha sötnos!Jag blir rörd!



Men robban är robban, och om du inte har hört mig säga det förr så suger robban med alla inskränkta fittor som inte har något liv för fem öre. SÅ vad jag gör vi åt saken?!

JO - KRAMAS MER!!!

2008-09-22 @ 19:17:32
Postat av: ida

tack älskling!!!! I totaly agree! det är helt sjukt, lever vi fortfarande på 1700-talet? nej, nu blir jag arg! blää!

2008-09-22 @ 19:21:12
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/
Postat av: hon från västerbyn...

Helt otroligt, så mycket som är sant på en och samma gång! Inte illa bruden. Synd bara att folket på denna jord är ofattbart korkade och har svårt för att fatta. You Go Girl!

2008-09-22 @ 20:58:28
URL: http://lhansson.blogg.se/
Postat av: Malin

ja jag håller med dig helt och hållet, man fattar inte varför alla ska bry sig för

2008-09-27 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0