Snabbt innan hockeyn.

VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET;
mage, ben eller armar? - Skulle vilja säga ögonen men om jag måste välja bland dessa tre skulle jag säga armar.
bruna, blå eller gröna ögon? - Spelar ingen roll.
långt eller kort hår? - Spelar ingen roll.
lång eller kort? - Spelar ingen roll så länge inte killen är kortare än mig. Men så kort som jag är så är de nog omöjligt. :P
charmar mig eller rolig? - Båda två.
att de röker eller snusar? - Skulle vara najs om personen inte gjorde de, men i fall jag tycker om personen så skulle jag nog inte bry mig.
vad kollar ni först in på det motsatta könet? - Jag kollar på ögonen.
hur stor betydelse har kläderna? - Inte stor, så länge de passar han.
gillar du ngn just nu från det motsatta könet? - Har inte bestämmt mig än.
gillar någon annan dig just nu? - Har inte bestämmt mig än.


HAR DU NÅGONSIN;
blivit kysst? - Ja.
stått på scen? - Ja.
varit med om en bilolycka? - Nja.
klättrat på berg? - Nej.


ANTINGEN ELLER;
kallt eller varmt? - Beror på situationen.
blått eller rött? - Rött.
regn eller snö? - Regn.
ull eller bomull? - Bomull.
rosor eller tusensköna? - Inget av dom.
vår eller höst? - Höst.
historia eller vetenskap? - Vetenskap
matte eller engelska? - Engelska.


ÖVRIGT;
svär du för mycket? - Nja, inte för mycket.
när duschade du senast? - I morse.
vilken färg är det på dina byxor just nu? - Har inte byxor, har shorts och dom är gröna.
vilken låt lyssnar du på just nu? - Florida ft T-pain- Low.
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)? - Har inget.
hur är vädret just nu? - De är vindstilla och håller på att bli mörkt.
vart skulle du vilja åka? - New York.
vill du ha barn? - Ja,när tiden är rätt.
vad ska dom heta? - Melvin, Olivia och Sandra.


SENASTE SOM DU;
träffade? - Mamma.
pratade i telefon med? - Sandra.
pussade? - Sandra-
sov tsm med? - Sandra.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sandran

jag tycker om att det fanns 4 st svar med "Sandra" <3

2008-09-22 @ 18:56:57
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0