Skola!

Har slutat för dagen!
Men eftersom jag inte tar mig hem så skriver jag en blogg för att fördriva tiden.

Har inte gjort mycket i dag och de känns bra då jag har ont lite varstans och känner mig seg.
Men som vanligt så har jag mina snyggingar som gör dagen bättre.
Mer om de får ni veta i dagens ros.
Ja de är en ny grej som jag ska testa inför i min blogg.
Som ni kanske märker är jag inte så bra på att hålla grejerna.
Men jag försöker i alla fall!

I kväll blir det att städa, baka och se idol med mamma.
Sen i morgon vet jag inte riktigt, först skola sen hem med mamma klockan halv tre.
Sen är jag liksom öppen för förslag om vi säger så.

På lördag blir det hockey med världens bästa Elin.
Ja, Kirko jag sviker din handboll, men jag LOVAR att se den andra premiären!
På lördag kväll blir de antingen att chilla eller att vara med världens bästa Liza.
Jag hoppas på att jag får vara med Liza.

Och på söndag blir det pluggning av matte och färdigskrivande av projektplan.

Dagens Ros: Går till Christoffer (kriko) bara för att han är så bra!
(Och nej, vi är inte i hop!)



Dagens replik med Sandra: "-Jag vet inte, strula med alla!"

Allt för mig!
Pusshej!


                                                      


Kommentarer
Postat av: sandran

"ont vasch nån stanch?"

"lite vaschstans!"

2008-09-25 @ 14:49:34
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0