P-plan.

Har fortfarande bara skit anteckningar.
Jag vet inte hur jag ska få det ner på datorn på ett bra sätt.
Har dock fortfarande några dagar på mig.

Skola i dag.
Är ju igentligen ledig i dag,
men jag har körningar på tisdagar så jag är på skolan i alla fall.
Just denna tisdag kände jag att jag behövde Sandra och underbar som hon är så kom hon på skolan.

Vi såg killarnas + Ida´s idrottslektion och hade samtalsämnen som ALLT!
Vi åt lunch, som inte var mycket att hurra för.
Vi satt och pratade.
Killarna+ Ida gick på lektion och jag och Sandra somnade i soffan.
Killarna kom från lektionen, en av dem var tvungen att gå så jag,Sandra och Alexander låg och mös i soffan.
Sen var jag tvungen att fara.

Hemma så har jag och mamma gått pellboda runt.
Vi har gjort och ätit mat.
Och nu ska jag göra lite läxa innan de blir bakning och hockey!

Skriver sen igen.
Då blir de utdelning av dagens ros.

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0