Och min favorit tid har börjat!

Hockey i kväll,
jag for ju inte.
Och vissa stunder var jag glad över de då AIK INTE spelade bra.
Men i tredje då vände allt!
Och AIK kunde vinna med 5-4 i förlängning!
Å gudars vad glad jag blev!
Hockey är en underbar sport på alla sätt och vis!
Puss på den!

(Anledningen till att jag inte skriver så mycket om matchen är för att jag såg den inte på plats och sen så var den inte så bra. Men dagens spelare var för mig Tim Erixon!, Puss på den killen!)

Annars då?
Ja i dag var de ju skolkort.
Vi spexade faktiskt till de lite.
I alla fall jag,Ida och Sandra.

Vad vi gjorde får ni se när katalogen kommer.

Annars har de inte hänt så mycket.
Jag läste igenom anteckningarna till provet en gång och kände sen att jag kör på känsla.

Detta inlägg avslutas med en bild.


Jag och världens bästa Kriko.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

klart du gör ^^

2008-09-19 @ 17:55:52
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0