Ne de är bara du Annelie.

Min helg har innehållit:

  • Liza och Ankan och filmen "festival".
  • Shopping med Anna i Skellefteå som slutade i att lite för mycket pengar försvann.
  • Hockey med Elin som slutade i ett glädjerus!
  • En tidigt lördags kväll som resulterade i 10 timmars sömn utan uppvaknade.
  • En middag som bjöd på många skratt och fundersamheter.

Skulle göra läxa i dag,
de gick ju inte alls då strömmen gick.
Men men jag får plåga mig i veckan ist.

Orkar inte skriva mycket i dag,
klockan är mycket och jag är trött.

Dagens ros: Går till Anna Lövgren! Min underbara syster! (som dock borde kommentera lite oftare eftersom jag vet att hon läser min blogg!)



Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hockeyn ägde!!! :)

2008-09-29 @ 15:27:33
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Anna Lövgren

Jag är faktiskt sjuk.... men tack för rosen :)

2008-09-29 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0