Mitt liv i en fyrkant.

Skola i dag,
de var de vanliga.

-Morgon och man kramas med Sandra, Kriko och Ida.
- Stå och prata med Carina för att få henne på bra humör.
- Ha religion där man ritar upp sitt och Sandras liv i en ruta.


- Ha lunch där man får massage och bara mår bra.
-Ha omvårdnad där man gör ett arbete och syr stygn.
-Sluta, gå på The globe och spela "upp till bevis med Kriko,Johanna,Ida,Sandra,Alexander och Kim.
-Vinna i "upp till bevis" med sandra! Vi fet ägde!
- Komma hem och äntligen skriva klart religionen.


Nu ska jag dock sova.
För jag har körlektion i morgon.
Och jag ska jobba med projektet i morgon.

Men min älskling kommer på skolan i morgon!

Dagen ros: Går till Sandra Israelsson! För att hon är underbar på alla sätt och vis! För att hon finns till! För att hon har valt att vara just min vän!



Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sandran

JARRÅÅ! (vi var bäst idag, och igår, och som alltid)

2008-09-29 @ 21:49:52
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0