Jögge!

Min första handbolls match på riktigt!
Jag såg min första handbollsmatch i dag! :D


Morgonen! Börjar med att jag och Sandra stiger upp 07:30! (observera 07:30!)
Vi gör oss klara och är framme vid Jenningshallen 09:03.
Vi ser Kriko och Jonte (som förövrigt spelar med Malmberget den här cupen) spela en match som mest gick åt till att jag och Sandra försöker fatta och sedan kolla efter snygga killar.
Efter matchen far vi till Konsum för att jag och Sandra ska handla lunch och Kriko spelar inte förrän klockan två igen.
Efter lunchen så sätter vi oss och ser Sika spela, (mot ett lag som jag inte kommer i håg)
Sen är de dax för Kriko att spela igen.
Den här matchen var vi mer inne i!
Vi skrek och hade oss!
Sen när vi trodde de skulle vara över så ville UIK att Kriko och Jonte skulle spela med dom.
Och eftersom jag och Sandra är bra vänner så såg vi den matchen me. Och den var rolig!

Jag gillar handboll mer och mer.
Jag kan inte förklara dagen riktigt!
Den var bara bra.
Att få sitta i 8 timmar med ÄlsklingsSandra och se på när en massa svettiga pojkar spelar, de var speciellt.

Dagens Snyggaste: Krikos Straffkast.
Dagens YES: När en kille kom från duschen med bara en handduk runt höften. (Killen var snygg!)
Dagens sötaste: Att Sandra somnade när vi såg Brännan-Boden spela.
Dagens upptäckt: Handbolls målvakter är sjuktviga.
Dagens roligaste: När jag och Sandra blev så inne i matchen att vi började skrika åt lite av varje.
Dagens Jobbigaste: Träsmaken som följde de 8 timmarna av sittande.
Dagens puss: Går definitivt till Kriko.
Dagens Kram: Går till Jonte.
Dagens Räddning: Går till Jörgen.
Dagens Lunch: Går till mig och Sandra. (bild bifogas längre ner på sidan.)


Lunchen!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0