"Jag vet inte, strula med alla"

Skolan är slut för denna vecka gott folk!
Helg!
Och som vanligt händer de alldeles för mycket för att jag ska hinna med.

I kväll: Beroende på hur fort jag städar, blir de antingen liza eller liza och Ankan.
De känns bra.

I morgon: Stan på dagen och sen vid fyra så är det hockey med Elin! De gillar vi, skarpt. Sen på kvällen kanske de blir Liza igen. För jag blir aldrig less på henne och hon är bland de bästa så därför vill jag vara med henne.

Söndag: LÄXA!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Din Liza

ååå du är bara för söt, med tanke på så mkt som du får höra borde du ha sår i dina öron, å egentligen ge mig en örfil, men jag blir grymt glad när du säger att du aldrig blir less mig, love ya bruden <3

2008-09-27 @ 01:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0