Hormoner?

Asså de är nåt som har hänt.
I alla fall med jag och Sandra och Liza och Ida.
Fast jag och Sandra är nog värst.

Vi tycker alla killar är snygga!
Eller jag ska förklara de bättre.

Det började i måndags när vi alla fyra hade sovmorgon och satt vid ett bord och fikade.
Då kom Alexander och kriko ner för att umgås lite och efter de hade gått så startade de.
"Killtokigheten" Vi tycke alla att dom var sjuksnygg och satt och analyserade varenda grej på dem. ( vi tycker ju att dom är snygga hela tiden, men nu var de extra mycket).
Detta gjorde att vi hela måndagen satt och hittade snygga grejer på killar.
Kommentarerna kunde vara såhär.
-Amen han har snygga armar.
-Han där är snygg i de där jeansen.
-Han som sitter där är värsta brun.

Men mera, vi var helt tokiga.
Och de där har fortsatt.
Jag har ju nämnt att jag och Sandra var på handbollsträning.
De var ju nästan plågsamt vissa stunder på grund av detta.

Vi vet inte riktigt va de beror på eller varför vi alla fick de nu.
Vi vet inte heller när de ska sluta.

Har ni råd så kom gärna med dem!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :D

2008-09-25 @ 18:11:53
URL: http://imlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0