Genom hela livet, ända fram till döden!

Eftersom jag har ganska så tråkigt nu så ska jag berätta om min helg hade jag tänkt.

Fredag:Skolan var bra, kvällen blev ju som den blev.
Jag känner sånn ångest! Jag vill att allt ska vara bra, men att bara glömma och gå vidare känns som fel. Men jag vet inte.

Lördag: Upp klockan sju, göra sig klar, fara till skeå och hälsa på mormor en snabbis innan resan mot Luleå började. Sov mest hela vägen så de var chill. Väl framme i Luleå så gick vi på stan, jag hittade ett par shorts och två par leggings. Dock var ett av paren trasiga så Anna skulle lämna tillbaka dem i Umeå så jag skulle få nya. De blev väldigt mycket stan och jag hittade mycket som jag ville ha, men jag höll hårt i de lilla pengar som jag hade och tänkte att eftersom Elin bor i Luleå så ska jag tvinga henne att gå med mig på stan.
Efter stan blev det direkt mot Arenan!, fick lite blickar då jag hade min 19 Renberg tröja, men jag bar den stolt. Våra platser var lite roliga de var högst upp på en egen rad. Alla fyra fick svindel när vi satt där uppe. Och alla fyra höll på att få astma anfall på vägen upp för att de var så j*vla många trappsteg!
Hockeyn då, ja de sög att AIK förlorade och med ett mål dessutom!
Men jag hade i alla fall trevligt innan, jag fick träffa Elin och jag tog mig in i aikbaren!
Sen fick jag lära mig en ny ramsa också.
I love it!
Senare på kvällen när vi kom hem så städade jag lite sen kom Liza hit.
Vi pratade, såg film, åt kladdkaka och drack cola.
Hade de allmänt mys helt enkelt.

Söndag: Jag har suttit vid datorn, ätit och sovit.
Nej jag har inte gjort nåt värt att nämna
Och ja de har varit skönt.

Nu ska jag vara vaken ett litet tag till och sen ska jag sussa.

I morgon ska jag pussa på Sandra tror jag,
aa de blir nog bra.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: din.

Babe.. "Jag vill att allt ska vara bra, men att bara glömma och gå vidare känns som fel"?

2008-09-22 @ 09:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0