Helg igen!

Hej, i dag har jag ännu mer träningsvärk efter ridningen.
Kan inte göra mycket med mina ben asså, kan knappt gå!
Jag har även utvecklat en ny respekt för Liza som gör detta frivilligt och ganska kontunuerligt.

I dag är de ju fredag,
vad har då hänt denna fredag.
-Jag skrev ett diabetes prov som jag klarade! (tacka gud för de, då de var många som inte gjorde de!)
- Jag hade en redovisning om Gothare och jag var inte förberedd för fem öre men klarade det ganska bra ändå om jag får säga de själv.
-Åt Lunch med Sandra,Ida,Emil,Kriko och Evs. Spelade sedan "Vänd sjua" som Ida så fint kallar de.
-Gick på The Globe med Ida,Emil,Kriko,Johanna och Maria.
-Spelade Tvspel och air hockey. (hade även ett vad med kriko som han kan ha vunnit, jag har inte bestämt mig än)
-Gick på Konsum med Kriko för han bjöd.
-Lekte med Kriko, han åkte på däng som vanligt.
-For hem, åt och nu slöar jag.

Hockey i morgon!
I luleå!
Jag peppar!
Rad 22 ;)

Hör av mig sen i kväll kanske.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0