De största myterna om killar.

Jag har haft hemma ett tag en bok om de största myterna om killar.
Grejen är att när jag har läst den boken så har jag ju hela tiden undrat om de är sant de som står i boken. Eller i alla fall vilka av dem som är sanna.
Och eftersom jag har så underbara killkompisar (Alexander och Christoffer) så gav jag dem några av dessa myter och fick svar.
Eftersom jag är en bra vän så tänker jag inte avslöja vad myterna var eller vad dom svarade. Men jag kan i alla fall säga att jag har fått veta saker som jag inte trodde.
Men jag kanske fattar mig på killar bättre nu.
Eller ne, alla är ju olika.

På tal om killar,
De har blivit värre.
Jag och Sandra har nu gått in i de stadium där vi kan sitta på lektionerna och fantisera om hur de skulle vara att bara ta i en kille och "kyssa livet" ur han.
Asså fatta att bara ta i en kille som är helt oberedd och sen bara kyssa han.
De är vad vi tänker på, de är dock inte så bra att vi gör de på lektionerna.
För att knäna viker sig och vi får fnissattacker!
Men de är smällar man får ta.

Ja just ja!
I helgen så ska vi ge två stycken spontan komplimanger.
En till någon som vi känner och en till någon som vi inte känner.
De kan ju bli spännande, i och med att jag ska på hockey på lördag ;)

Dagens Ros: Går till Alexander Burström. Han får lista ut själv varför.


Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Kriko

Det är ju inte direkt säkert att ha er gåendes i korridorerna nu alltså?

med tanke på att ni är typ som tickande bomber som bara kan smälla och då menar jag att ni kan helt plötsligt bara komma fram till en kille och ta dö på han.. inte så snällt om jag får säga det själv ;P

2008-09-26 @ 17:02:39
Postat av: sandran

korridor-killen borde vara stolt om vi gjorde det!

2008-09-26 @ 19:21:34
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 21:44:34
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0