Cookie Jar!

Ja jag har en och samma låt i skallen och har haft de nu i snart en vecka.
Cookie jar, lyssna inte på den! Era liv kommer att bli förstörda.


Va annars är nytt då?
Ja de är helg, och den kommer att innehålla följande.
-Ta de som de kommer kväll med Liza.
-Stan i morgon med mamma och Anna.
-På kvällen kommer Sandra hit och vi chillar.
-Stiger upp innan 8 på söndag för att vara innan nio på Jenningshallen för att se våran Kriko spela handboll.

Aa de samman fattar nog hur min helg kommer att bli.
Dock blev de ju ändringar redan i kväll ;)
Men de tar vi i morgon.
För nu ska Annelie sova.



Vill du rulla på min skateboard?

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

JAAAAA, DET VILL JAG!

2008-09-13 @ 06:45:07
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0