Världens bästa Alexander!

I dag har jag spenderat eftermiddagen/kvällen hos Alexander.
Den pojken blir man glad av.

Fick först cykla hem till han, på en alldeles för stor cykel.
Han sprang före och vann,
Lite dåligt av mig att förlora men jag skyller på cykeln.

Hemma hos han vid fyra,
Satt i tre timmar och bara pratade och skrattade.
Sen skulle jag spöa han också men hungern tog över.

Så vi hämtade mat och åt,
samtidigt som vi såg på tvn och slog vad om lite av varje.
Och pratade ännu mer!

Efter maten blev vi båda väldigt mycket spidade.
Så vi slogs lite.
Så nu har man lite krigs märken.
Och jag hade vunnit, men jag vill ju inte göra illa pojken.

Sen blev de att gå i spö regn och leka Mary poppins.
Hade väldigt roligt åt de.
Sjunga falskt och skratta, trampa i vattenpölar och blåsa bort tillsammans med paraplyet.

Min dag har varit bra,
mycket mycket bra.


Nu sitter jag hos Ankan och ska prata ännu mer.
I morgon blir de skola och sitta vid trafikdatorn.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0