Paraply?

Dagens dilemma:

Just nu bakom mig så sitter Alexander och Sandra.
De gör väll inte så mycket,
men grejen är att de sitter och utbyter saliv.
Dom är söta när de gör de, det är inte de.
Men hallå tänk på mig!
Salivet flyger ju så jag måste ju snart börja använda paraply.
Men jag älskar er två i alla fall!



Nu peppar jag för i kväll!
O´learys och hockey med favorit syster.

Dagens ros går till: Pontus Edman, för att han anstränger sig för att vara snäll i veckan mot oss op:are.


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu tycker jag du är lite bitter ;) jag gillar att uttrycka mina känslor för henne ;P

2008-10-13 @ 17:53:31
Postat av: sandran

du vet att du gillare ;)

2008-10-13 @ 20:32:26
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0