Ögonblick i livet.

Att kolla igenom gammla bilder gör att man minns,
minns de där speciella ögonblicken i livet.

Ett ögonblick som jag aldrig för mitt liv kommer är glömma är när AIK tog en slutspels plats efter att inte ha haft de på 27år!

Själva matchen är lite av en dimma för mig,
jag minns dock att jag var sjukt nervös och att varje gång HV71 kom in i AIK´s zon så stannade hjärtat på mig.

Sen när matchen var över,
när slutsignalen gick och AIK hade vunnit med 4-3 och var klara för slutspel.


Jag kommer i håg att jag kramade min syster och att jag kände tårarna i ögonvrån.
Jag kommer i håg att jag knuffade mig igenom folkmassan för att ta mig till Elin.
Jag kommer i håg att hon grät och att jag började gråta jag med.
Jag kommer i håg att mamma ringde och att jag inte kunde prata för jag grät.
Jag kommer i håg att när jag och Elin skulle sova den natten kunde ingen av oss somna för att båda var så glada.
Jag kommer i håg att när vi for på träningen dagen efter och fick se folket där, fick jag samma känslor igen.

Ett glädjerus utan dess like!




Allt för mig!
Pusshej!




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag får nästan samma känsla nu igen, när jag läser det här! Den var ett sjukt speciellt ögonblick, som man kommer bära med sig resten av livet!



Hoppas vi får uppleva liknande ögonblick snart igen!<3

2008-10-15 @ 22:18:01
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0