Never back down.

Fick never back down filmen i dag av Alexander.
Den var bra,
den var riktigt bra.
Snygga killar och känslor.



I och för sig är jag emot slagsmål,
jag får ont i magen så fort folk bråkar och de går över till knytnävar.
Även om jag inte känner personerna som kanske bråkar så får jag den där magvärken.
Jag gillar de inte.




Ne, de löser inget...
De ger inget att jag sitter och tänker på de.
De ger inget att jag låter de vara som de är heller.
Jag vill inte vara den här svaga människan.
Men jag är inte stark nog.
Att gråta i sin ensamhet är inte stark så därför har jag inte tänkt att göra de heller.
Jag har tänkt att ta mig igenom de, och om de fortfarande finns kvar när jag är klar så är de inte värt de.
Jag ska bli den där starka människa!


Allt för mig!
Pusshej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0