Myskväll med pojkarna och Sandra.

I går tillbringade jag kvällen i Bygdeå.
Tänkte berätta lite grann om den nu.


Fredag började med skola,
men 12:20 så tog jag och Sandra bussen hem till henne.
Vi bytte om till mjukis byxor när vi kom hem och sen gick vi ut för att ta lite porträtt kort.
Dock började de regna så vi gick in och bytte om till leggings och linne för att se en film och äta nötter tills Pojkarna skulle komma.
Vi trodde dom skulle komma vid 4 men tjii fick vi,
Dom kom upp för trappen vid två tiden.

Så innan maten så blev det brottning,
mys och kittlingar.

Maten tog ett litet tag att bestämma (inte lika länge som de tog för kriko och alexander på konsum!)
I alla fall så kom vi fram till att vi ville äta tacos.
Så vi skickade i väg killarna till ica för att hyra film och fixa de som inte fanns.
Under tiden gjorde jag och sandra klart de mesta.

De kom tillbaka och vi satte oss för att äta.
Vi åt och satt länge kvar vid bordet för att bara prata.
Sen stökade vi bort och skulle se filmen pojkarna hade hyrt. (The eye)
Dock var jag inte på humör för skräck film så jag gick ner till sandras dator och lyssnade på musik.
Efter ett tag var filmen slut och vi fyra gick till en inflyttningsfest.
Gick dit och stod där ett tag och pratade.
Sen när vi skulle gå hem hade jag så mycket överskotts energi.
Kriko sa att vi kunde springa mot varandra.
Jag vann!

Mådde sjuk illa efteråt men jag vann!

Sen blev de hem till sandra och göra fruktsallad med glass och choklad.
Och prat.
Sen blev de madrasser, kuddar och film i sandras rum.
Men jag somnade, kriko somnade och sandra var på god väg.
Så Alexander bestämde att han och kriko skulle sova kvar.

Sagt och gjort,
jag fick dela sängplats med kriko.
Vilket slutade med att han armbågade mig i huvudet 4 gånger!
En gång så att de började snurra!

Sen i morse åt vi frukost och sen sprang jag,alexander och kriko till bussen och jag for hem.

För att sammanfatta:
Min fredag var underbar och jag älskar verkligen er tre!

Hemma har jag mest chillat,
sovit, ätit och övningskört.

Nu ska jag göra lite läxa och sen läsa min braiga bok.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0