Mycket händer i handboll.

Jag har blivit en handbolls slampa.
Om man ska lyssna till min stora syster Anna, de vill säga.


Ne men allvarligt.
Ska berätta om min dag än så länge.

Vaknade utvilad som aldrig förr vid tio tiden.
Pratade med Anna i telefon ett tag innan jag såg lite tv.
Niklas vaknade och vi åt frukost.
Efter frukost städade jag undan och sen duschade jag, och fick panik över kläder innan jag bad Niklas skjutsa mig till Robban.
Väl framme satt jag med Världens bästa Kriko och såg första halvlek i Sikeås match med han.
Sen på andra halvleken så var Kriko tvungen att filma, men då kom Sandra i stället så jag såg den med henne.
Det slutade i alla fall med att Sikeå vann med 20-19, de var dö spännande på slutet och jag blev faktiskt nervös!
Kirko har förstört mig om vi säger så!

Efter handbollen for Sandra hem och jag och Kriko gick på Konsum för att invänta Alexander.
Han kom dit och killarna skulle komma på vad de skulle äta på kvällen.
Jag kan ju säga att de tog TID! Dom var ju värre än tjejer som velar i en affär om de ska köpa en tröja eller inte.
Jag höll på att bli tokig där ett tag när de singlade slant om de ena och de andra. Men tillslut bestämde dom sig.
Så efter konsum och en snabb visit på ICA så gick vi alla tre hem till Alexander.
Jag var där mest för att jag skulle vänta på skjuts från pappa.
Så de blev tre timmar ungefär med pojkarna.
Blir glad av er två.

Pappa kom och hämtade mig,
jag köpte lite godis på OK (jag får äta på lördagar!)
Kom hem och fick äta mat.
Och nu ska jag packa lite för när Sandra ringer så ska vi fara mot Ånäset och jag ska bli upphämtad där av henne för att jag ska sova hos henne i natt.
Vad morgon dagen erbjuder får vi se då.
Funderar på att tvinga Sandra att se lite filmer som jag anser man måste ha sett.
Jag gissar på att Alexander och Christoffer håller med mig på den punkten.

Dagens ros, kommer i dag.

Dagens ros går till : Liza Hansson. Bara för att hon orkar med mig och har gjort de i snart 14 år. Älskar dig så obeskrivligt mycket. Så många minnen som jag delar med dig. Så många fler de ska bli. Du är helt jävla underbar!



Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska inte bli nån handbolls-slampa! Du ska fortsätta va hockey-slampa med moi ;)

2008-10-06 @ 17:03:10
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0