Min lyckodag!

I går så hade jag fått en ny frida tidning med posten,
(ja jag har den tidningen!)
I alla fall så läste jag mitt horoskop och där så stod de att min lyckodag skulle vara i dag, den 16/9.
Aldrig tänkte jag då torsdagar brukar vara tråkiga och långsamma.

Men tjii fick jag!

Dagen börjar med att jag vaknar efter en god natts sömn,
sen åker jag med en varm buss till flarken där jag sedan byter buss för jag vill slippa fjortisarna.
I bussen jag bytte till var de tyst och jag blev glad.

Väl framme på skolan så är de som vanligt på morgonen.
Man retas med Kriko,
Kramas med Sandra,
Pratar med Ida,
och nuförtiden får man även umgås med Alexander på morgonen.


I alla fall så blir klockan 08:20 och vi går för att ha lektion.
Men då får vi se en lapp där de står att Gerit är sjuk!
Vilket gör att vi är ledig hela dagen!
Jag blev överlycklig! Och kände att jo, de här är nog en lyckodag.

De bestämdes snabbt att jag skulle då fara hem till Sandra,
men bristen på bussar gjorde att vi skulle få en massa dö tid.
Men de löste lillemor genom att ge oss en prov som vi egentligen skulle ha nästa fredag.
Men jag,ida och Sandra gjorde de nu.
Så vi skulle få sovmorgon nästa fredag.

Sen blev de att vara med pojkarna innan bussen skulle gå,

Väl hemma hos sandra blev de scones och film,
mys och brottning,
Mat och skratt.
God i love her!

Hemma blev de hockey och förlust mot skit brynäs!

Men men nu ska jag packa och sen sova.
För i morgon blir de mys!
Och jag längtar så de gör ont!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0