Men dålig människa jag är!

Har inte bloggat sen lördag!
Mycket har ju hänt sen dess!

For ju till Sandra på lördag kväll,
spenderade kvällen med att prata i massor.

På söndag vaknade vi klockan 1.
Vi steg upp 13:37 och gjorde frukost.
Den åt vi framför tvn och tvn visade idol repriser.

När klockan var 16:40 skar vi upp grönsaker och värmde köttfärs.
För att äta tacos framför tvn.
Vid de här laget visade tvn "The bodyguard".
Vi åt, vi såg, vi njöt. (Ska bara tillägga att vi under hela tiden hade täcken och kuddar i soffan. Och vi båda gick runt i shorts och t-shirt)

Vid 20:00 klädde jag på min jeans, och vid halv nio träffade jag niklas och fick skjuts hem.

Måndag: Föreläsning och körlektion på förmiddagen.
Slöhet och skratt på eftermiddagen.
Liza hela kvällen.

Tisdag: Träning och tvätt på förmiddagen.
Kladdkaka och Liza på eftermiddagen.
Älskar den tjejen!

Nu blir det film,
och sen sova.
För i morgon är de skola.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0