Kan inte sova!

Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast?
Ankan.

Vem ringde senast dig?

Syster Anna!

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
Tack :)
Syns sen :)

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?

Alexander.

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Har sandra sett vad jag lämnade åt henne på min plats?
Annars kan du hämta de som ligger på passagerarsättet.

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
I need to sleep! ;)

Har du några utkast?

Nej!

Vad har du för kontakter som börjar på...
J?: Jocke mob, joel mob, johanna mob, johannes mob, jonte j mob, jonte tjernberg, jossan mob, julia, julia hem.

T?:  Inga :P

M?: Magnus hem, magnus mob, malin mob, malte, mamma mob, marcus mob, marie mob, min bror, minna, mormor.

A?: Adde, Alexander, Anders b mob, anders l, ankan, anna hem, anna mob, anneli hem, anneli mob, anneli mob 2, anton hem, anton mob, arki.

De här kan man göra om man har tråkigt.


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: jwis

hahhahaha :D min bror :D annelie mob, annelie mob 2!! :D

2008-10-30 @ 21:37:49
Postat av: kriko

När man för en gång skull lägger sig och läser din blogg, då har du inte skrivit något vettigt...

varför ska du då ha en blogg? ;)

2008-11-01 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0