I väntan på Liza.

1. Vad heter du? Annelie Linnea Lövgren.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hanna.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Fick veta i dag att en av mina store bröder ville att jag och min syster skulle ha hetat Bill och Bull om vi varit pojkar. ;)
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion.
5. Vilken årgång är du? -90
6. Vart bor du? I Pellboda.
7. Bott utomlands? Nej.
8. Flyttat antal gånger? En gång, och cirka en meter.
9. Vart skulle du vilja bo? Oj, har för många ställen för att väja ett. Men New York skulle ju vara coolt.
10. Vilken skolklass? Sista året på gymnasiet.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Barnmorska. Fast jag har en hemlig dröm om att bli Polis.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
162 cm.
2. Hur mycket väger du? Tillräckligt.
3. Hårfärg och frisyr? Halv långt, mörkt med röda slingor.
4. Ögonfärg? Blå, med grå stänk.
5. Mest nöjd med? Mina händer.
6. Minst nöjd med? Mina lår.
7. Skostorlek? 38/39.
8. Glasögon? Nej.
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Har hål i öronen.

FAVORITER
1. Filmer? A walk to remember, Ps i love you.
2. Låtar? Lyssnar på allt möjligt.
3. Årstider? Höst/vinter. (När hockey säsongen är i gång iaf ;) )
4. Mat/dryck? Har för många maträtter att välja mellan. Och bland dryck gillar jag också jättemånga.
5. Djur? Min hund som heter Bobbo.
6. Färg? Svart, Gul, Vit och Rött.
7. Parfym? Puma.
8. Tv-program? Grey´s anatomy
9. Ämne i skolan?
Vård ämnerna.
10. Sysselsättning? Vänner och Hockey!

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart skinjacka från Nicole.
2. Vad använder du just nu för skor? Antingen mina svarta ballerina eller mina svarta sneakers.
3. Favoritfärg på kläder? Svart och vitt.
4. Favoritmaterial på kläder? Spelar ingen roll.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En ny jeans kjol skulle inte vara helt fel.
6. Favoritaffärer? Gina och HM.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika, men minst 1000kr i månaden.
8. Favoritmärke? Spelar ingen roll.
9. Vad har du för byxstorlek? 28/29
10. Vad har du för tröjstorlek? 34/36.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Min morfar hette Bertil.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ingenting.
b) Jobbväska just nu? Den som jag använde som jobbarväska i sommras är för tillfället tom.
c) Handväska eller liknande just nu? Tuggummi, min börs, smink, pennor, vantar och lite små skräp-
3. Vad är du beroende av? Naturgodis och mina vänner.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Ett från bodyshop.
6. Vad tror du på? Mina egna tankar och värderingar.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tillhör ingen.
8. Vad köpte du senast? En grå klänning.
9. Har du nåt husdjur? Ja, min hund Bobbo.
10. Var bor du? Hemma hos mamma och pappa i Pellboda.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0