I väntan på de riktiga inlägget.

Jag kommer från: Pellboda.
Jag heter: Annelie
När fyller du år: 20 November, om 39 dagar.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker alltid om någon.
Om sex månader: Är det april.
Jag samlar på: Inget speciellt för tillfället.
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på.
Gillar du golf: Nej,
Vilken tid gick du upp idag: 10:00.
Har du sovit i din egna säng inatt: ja.
Har du strumpor på dig nu: Nej, tjocksockar.
Hur svarar du i telefon: "Hej de är Annelie".
Var vill du bo när du blir stor: Så nära Skellefteå kraft arena som möjligt.
Är det okej att gråta: Ja,
När grät du senast: Förra veckan.
Vilken årstid tycker du bäst om: Höst, vinter.
Laddar du ner musik och film från Internet: ja,
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara och spendera.
Bär du glasögon eller linser: Nej,
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej,
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Olika,
Har du piercing: I öronen.
Vill du gifta dig: Ja,
Vill du ha barn: Ja, två till tre.
Solar du ofta: Ne, har inte tid till de fast jag vill.
Är du bra på att laga mat: Sådär.
Gillar du att dansa: Ja, men jag är kass på de.
Hur vig är du: Som ett kylskåp.
Vad dricker du helst när du är törstig: Lättdryck.
Vilken är din favoritglass: Päron.
Tror du på ett liv efter döden: Ja,
Tycker du om sushi: Nja,
Vad äter du helst när du ser på film: Fruktsallad.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja,
Har du tandläkarskräck: Ne, men jag har haft.
Är du morgon eller kvällsmänniska: Både och.
Vilken ögonfärg har du: Blåa, med gråa inslag.
Vilka hår färger har du haft: Ingen anning.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja,
Biter du på naglarna: Nej, eller jo i bland kanske.
Är du beroende av något: Hockey,
Senaste låt du hörde: Flipside-somday.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Kanske på något mer centralt ställe.
Vem kramade du senast: Min syster Anna.
Saknar du någon nu: Kanske jag gör.
Isåfall vem: Hemlis.
Hur många lampor har du i ditt rum: Två.
Vem ringde dig senast: Liza.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0