Låt mig få förklara en sak, en gång för alla.

I tisdags kom ämnet upp igen,
så nu ska jag förklara de för alla.
Så att vi sen kan släppa ämnet.


För ungefär två år sen snart så hände det en sak när jag skulle fara hem från Liza med mopeden.
Och ja nu i efterhand kan jag skratta åt de, men just då var de inte kul.

I alla fall så var klockan närmare elva och de var mörkt ute,
och för dom som inte känner mig så hatar jag att köra moped när de är mörkt.

När jag nästan var hemma och var på väg ner för den näst sista backen innan jag skulle vara hemma så står det ett rådjur på vägen.
Grejen är att jag såg inte rådjuret så tidigt för jag kom i ungefär 60km/tim och sen var de en dödvinkel så jag hann inte se den så snabbt.
I alla fall så tänker jag först att jag måste tuta, så jag gör de men han (ja jag tror att de var en han) flyttar inte på sig.
När de sedan bara är någon meter kvar så bromsar jag, men då är jag redan så pass nära att jag åker rätt in i rådjuret.
Rådjuret ramlar, men ställer sig upp och skuttar sedan i väg.
Jag lyckades hålla mig kvar på moppen, men blev seriöst rädd så jag började gråta och for sedan hem.

Så nu vet ni min mörka hemlighet,
jag har kört på ett rådjur.

Och nu när ni vet så behöver ni inte fråga!
Och kriko om du läser de här!
Du behöver inte ta upp de något mer!!!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAH fyfan va kul!! xD xD xD

2008-10-24 @ 15:47:13
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha, tycker ändå att det är em merit att ha kört på ett rådjur med en moped ;) och det där med könet på rådjuret.. KLART att det var en HAN, hade det varit en hon så hade hon ju flyttat på sig!



Jamen du, det där om killarna på lördagen.. vi tar det sen, just you and me ;)

2008-10-30 @ 13:20:22
URL: http://hoken90.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Vill du få ett gratis presentkort på KICKS eller MakeUpStore? Då behöver du bara bli medlem genom denna länk och samla ihop poäng: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871



OBS! Det är viktigt att du använder just den länken för att bli medlem, för jag får själv poäng genom att värva dig :) Så jag skulle verkligen uppskatta det!

Att bli medlem och samla poäng är givetsvis gratis.

Ha en bra dag!

2008-10-30 @ 13:40:07
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0