Fiesty!

Min älskling har klippt sig!
Förut var hon snygg,
men nu är hon rå het!
Jag kan inte sluta titta på henne!
Love her!

Annars då,
jo de var ju hockey i går!
AIK vann med 5-2 mot serie ledande Brynäs.
Fet ägda brynäs blev!

I helgen då,
Ja de är ett mysterium.
Vill umgås så mycket som möjligt.
Men vi får ser hur de blir med de.

Punkter:

-Två veckor till lov.
-Jag har på mig Krikos kofta nu, och pojken och hans kläder luktar så fruktansvärt gott! Love it!
-Vad vill 92:orna mig?!?


Dagens ros går till: Gerit Wikström Lindgren. För att hon tyckte att min projektplan var bra, och för att hon gjorde mig mer peppad på projektarbetet.



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0