Att hugga av sig armarna kan inte vara lika smärtsamt!

Aerobox i går med syster yster.
Bland de roligaste jag gjort.
Men jag lovar att de känns i dag, och om jag ska tro Kriko så blir de värre i morgon. De ser jag ju fram emot (NOT!)
Ne men jag säger som Sandra: - De känns för att du har gjort nåt bra.
Och så är det ju.
Ska fara någon fler gång, och då ska jag ta med mig, sandra och Kriko och Alexander.
Bara för att dom också ska få plågas lite.

Plockade ögonbrynen gjorde jag också i går,
de gjorde inte lika ont som jag hade gruvat mig för.
Sen var min sandra där också så jag var glad.

Sen var jag hundvakt också,
eller vakt och vakt,
Hon sov mest och var söt.


Helgen kommer förövrigt att bjuda på de mesta med de bästa!


Sen kom jag på i dag att jag tänker för mycket.
Jag låter liksom allting komma för nära och de är inte bra.




Jag älskar dig!

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0