39 dagar!

Nu är det bara 39 dagar kvar tills jag blir 18!
Inser ni hur nära de är nu!
Jag är rå peppad!
I lördags köpte jag också en klänning som jag förmodligen kommer att ha om de blir en 18års fest för mig,ankan,emil och Lisa.

Men hockeyn då?
Jo dom vann!
Med 4-2 mot modo!
Och jag var nöjd! För jag och mamma hade satsat pengar på de resultatet och vi vann!
I love it.

Söndagen hade jag tänkt ängna åt läxa,
och de blev faktiskt lite läxa.
Så jag är ändå stolt över mig själv.

I morgon är de skola,
och sen blir de stan.
För sen ska de bli O´learys med Anna.
Sen på tisdag blir de stan med Sandra och sen hundvakt på eftermiddagen.

Nu ska jag packa de sista och sen sova tror jag.
Känner för de.

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Lina

Så gulligt av dig att passa Doris!! :)



Thihi.. vilken fin blogg!

2008-10-12 @ 20:46:06
Postat av: ankaaan

skicka bild på klänningen sötnos =)

2008-10-12 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0