Twilight.



"You are my life now"

Gudars va jag grät!
Filmen var två timmar och en minut.
En timma och några minuter efter filmen var slut spenderade jag med att gråta.
Jag älskade allt med filmen.

Jag har själv läst alla böcker innan och jag kan ju säga att filmen inte gjorde mig besviken.
Allt var så fint, och känslig som jag är så grät jag som ett barn.
Fast de inte äns var så sorgligt.

Jag såg filmen med Christoffer, Alexander, Sandra, Liza och Kim.
Så sällskapet var inte att klaga på.
Dock tror jag att Christoffer skämdes för mig där ett tag,
när jag satt och tokgrät på slutet bara för att de dansade.

Men jag kan inte hjälpa de.
Jag ville ha killen!
Han var så fin och sakerna han sa till henne gjorde att mitt hjärta smälte.

Så den här filmen lär jag se igen på bio,
plus att jag ska köpa den så fort den kommer ut på dvd.
Sen måste jag nog läsa om böckerna igen bara för att,
sen ska jag hoppas på att de blir film av de andra tre böckerna.


LÄS!

Ne nu ska jag och Sandra gå tillbaka till att göra ingenting.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Att den var bra!! Bästaste filmen i hela världen och den snyggaste killen i hela världen!



Btw, jag satt också och stor-flänna :]

2008-11-29 @ 21:40:52
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0