Söndag.

Kom på en sak i dag,
mitt projektarbetet går inte framåt,
jag måste ta tag i de!
Typ i veckan!


Dagen då?
Jo den har varit mycket bra.
Frukost hos Sandra.
Sen Handboll med Kriko.
Dock kunde jag inte se hans match men jag hann i alla fall se damernas och sen några minuter av herrarnas.

Här hemma har jag julpyntat lite,
och sett OTH.
Sen kom Niklas och Emma hem.
Fick ett par byxor av henne!
Tack Emma!

Tror att de blir en tidigt kväll för mig.
Känner fortfarande av förkylningen och eftersom jag ska på hockey i morgon kväll är de lika bra att vila medans jag kan.

På tal om bion jag såg så är jag fortfarande lika kär och jag inte sluta tänka på den!
Se den! Gör de!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0