Så ska en bra tisdag vara.

Vi tar de från början.

Tisdagen börjar med att jag trött och bitter från hockeyn kliver upp och far till skolan.
Där jag börjar morgonen med att kramas med Christoffer och sen sitta vid trafikdatorn.
Sen bestämde jag och Ida vad hon,jag och Sandra skulle säga på Tundalsskolan när vi skulle prata om vårat program.
Sen såg jag och Liza killarnas idrottslektion för att sedan äta lunch med dom.

Sen tog jag och Liza 12:20 bussen till stan.
Såg en tio poängare på bussen som vi fnittrade över ett tag.
Sen blev vi båda ganska trötta, och när jag i bygdeå pluggade in headsetet och vi fick lyssna på musik så somnade vi båda.
Vaknade av att Sandra ringde och undrade vart vi var, då såg vi att vi var i umeå.
Mötte upp henne på stan och sen gick vi alla tre på Gina.
Där bestämde jag mig för att inte köpa tunikan.
Sen när Liza var tvungen att gå för att få sin sminkning på Make up Store så gick jag och Sandra på lite andra affärer, där vi tillslut hamnade på MQ.
Där på killavdelningen berättade jag för Sandra om min och Lizas tidigare konversation om den perfekta killkroppen.
Jag och Sandra byggde vidare på den och vi utvecklade den, och vi pratade om varför de var snyggt på just vissa personer.
Det var en fin upplevelse på MQ.

Sen efter MQ och efter att ha sett hur snygg Liza blev efter sminkningen så gick vi på ur och penn där de som vanligt var rea.
Efter många skratt och konstigheter gick vi där i från med nya solglasögon, jag med två par!
Men kostar de 20kr st så får man de.
Även om de kanske inte var de snyggaste.

Efter Ur och Penn så gick vi förbi ett ställe där de sålde kul glass!
Inte bra om man heter Annelie och Sandra.
Vi köpte fyra olika sorter och satte oss för att äta.
Skrev samtidigt en rad i gästboken som fanns där.
Glass i November är aldrig fel.

Efter glassen blev de buss till Bygdeå.
Men där var vi inte länge.
Vi åt och bytte om för att sedan ta bilen till r-fors för att prata på skolan.
Och vilken låt spelades med hög volym och bas till r-fors då?
Jo: womanizer med Brittan!
Dissa inte låten, den är bra!

Väl framme försökte vi värva fler elever till Jennings,
Gick väl som de gick då de var fler föräldrar än elever.
Men jag tycker att vi gjorde bra i från oss.

Efter pratet tog vi en tripp till Rotberget för att överaska Alexander.

De blev prat, mobbning (alexander vet vad jag pratar om!), och kramar.
Sen är Alexander en bra människa, han vet att man måste ge mig och sandra ätbara saker för att vi ska bli nöjda.
Så vi fick frukt, och efter ännu mer kramar for vi vidare till nästa ställe.
Nämligen jenningshallen och Christoffer.
Dock var hans träning slut när vi kom fram,
men vi väntade på att han skulle duscha klart så att vi fick en kram innan vi åkte hem.

Hemma hos sandra byttes de om till stora t-shirtar och sen fikade vi digestiv med ost, och sen vindruvor.
Innan sandra satte sig vid datorn och jag somnade i hennes säng.
Sen vid tolv la sig sandra också och vi somnade skav fötters i hennes säng.

Så gott folk ser en bra tisdag ut!


På tal om i dag så har den varit bra.
top model hos sandra till frukost,
En mattelektion på engelska,
en lunch med Christoffer,
en körlektion.,
ett utvecklings samtal,

och nu hemma.
Ska om ett tag ringa Liza.
Sen blir de film och sen sussa.
Vill ju vara pigg i morgon.
Då blir de Sandra igen!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

JAG GILLARE!

2008-11-05 @ 22:35:40
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0