Min bästis.

Som ni vet har jag i tidigare inlägg berättat om mina underbara vänner,
i detta inlägg tänkte jag prata om en speciell person av mina vänner.


För snart tre år sen så fick jag lära känna en pojke vid namnet Alexander Burström.
Och de mina vänner så en av de bästa pojkarna jag vet.

Killen är inte bara i hop med min andra bästa människa (sandra), (Att han är i hop med sandra visar ju på att han är smart ;))
han är även min bästis.

Jag har försökt många gånger att säga vad han betyder för mig,
vad han har hjälpt mig med,
hur många gånger han har fått mig glad,
Men jag hittar aldrig de rätta orden och de är lite jobbigt.

Men jag hoppas att han förstår i alla fall.
För du Alexander om du nu läser de här.
Allt du någonsin behöver veta är att jag finns här för dig och ska göra de hela livet.
Du är verkligen bäst!




Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Alex

Lilla söta underbara gumman, du vet att du är bland de bästa jag har.



I mitt liv så är jag fylld av tankar och det blir inte alltid som jag tänkt mig, ibland går det åt skogen men det bästa är att du finns där för mig nu och jag vet att du finns där, du är helt underbar och jag hoppas verkligen jag kan ge dig den glädje du ger mig genom att vara min vän



Kramar



2008-11-18 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0