Lite halv tråkigt sådär.

1.Tre namn jag lyssnar till:
Annelie,Emmy och lill-palten.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är bra på att lyssna på folk.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Är sjukligt svartsjuk.
4. Detta är jag rädd för:
Duvor.
5. Tre saker jag vill varje dag:
Kramas, äta och smsa.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Äta korv stroganoff, hata någon utan anledning, mörda någon.
7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med kompisar, ser hockey och kramas.
8. Detta vill jag göra just nu:
Se gossip girl.
9. Bästa känslan:
När man är rikigt lycklig.
10. Värsta känslan:
När jag får veta att någon har ljugit för mig.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Snäll, ärlig, omtänksam, ödmjuk och mysig.
12. Är du kär just nu:
Nej,
13. Jag vill gifta mig:
Ja, när jag hittar den rätta.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Se aik ta sm-guld, fara till new york och få barn.

15. Min käraste ägodel:
Mina vänner och min familj.
16. Något jag vill ha i present:
En ny kudde.
17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans-kjol, röd t-shirt,
18. Favoritkläder:
Helst klänning eller kjol.
19. Favoritdjur:
Hund!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Alla!
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Britney spears-womanizer, nomy-cocaine, Markus Krunegård-jag är en vampyr.
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: Sjukvård. Tråkigaste: Matte.
23. Stjärntecken:
Skorpion.
24. En bok jag gillar:
Breaking dawn-stephenie meyer.
25. En film jag gillar:

The bodyguard.
27. Favoritdoft:
Alla pumas parfymer.
28. Detta äter jag gärna:
Vindruvor.
29. Dricker helst:
Vatten eller cola.

30. Favoritgodis:
Choklad i alla former och smaker.
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
New york och Afrika.
32. Färg på mina ögon:
Blå/grå.
33. Min längd:
162 cm.
34. Jag tror på:
Det goda i människor.
35. Jag spelar:
Tv-spel? ;)
36. Person jag beundrar: 
 Min mamma.
37. Så här bor jag:
I ett rött hus i Pellboda med min mamma och pappa och på helgerna min bror.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
En!
39. Det här tänder mig:
Hockey ;)

40. Det här gör mig avtänd:

Killar som är för mycket- "Jag och min kropp"
41. Favoritfärg:
Svart,gul, röd och rosa.
42. Favoritcitat:

Never regret anything that made you smile.

43. En hemlighet jag vet:
Men som jag inte berättar.
44. Bästa present jag fått:
Alla mina vänner.
45. Senast köpta skiva:
Kommer inte i håg :P
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina handleder.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Typ allt annat förut handlederna.
48. Udda förmåga/egenskap:
Är duktig på att läsa folks känslor genom deras ögon.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En hund.
50. Jag utmanar: Alla som orkar.

Allt för mig!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sandran

MEN BORT MED MR. KRUNEGÅRD!! :D

2008-11-08 @ 23:40:48
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Kriko

så jag är avtändande?

2008-11-16 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0