Jag kommer inte vara hemma på hela helgen ju!

Ska nu berätta om min helg som med all säkerhet kommer framkalla magsår hos mig.

Fredag: Jag och sandra far till skolan för utprovning av studentmössor och en lektion.
Sen far vi hem till henne för lunch och sen middag innan vi far till robertsfors och mot badhuset.
Tydligen ska jag bada!!! och killarna med.
Efter badet tror jag de blir så att vi skulle till kim, eller vad vet jag vi ska säkert göra något annat.
I alla fall så kommer natten att spenderas hos sandra.

Lördag: Vi stiger upp tidigt på lördag för att fara till robban och se våra pojkar spela.



Sen efter de är klara så ska jag och christoffer ta en buss in till skellefteå och se hockey.
(Ja jag ska ta med mig han på en rikigt match!)
Sen efter matchen blir de krysset och vi dumpar han i sikeå och jag följer med anna hem.

Söndag: Jag och anna stiger upp alldeles för tidigt för att ta en buss som går sju till sundsvall,
där vi ska spendera dagen på ikea och shoppa.


Så då blir de julklappshandling för hela slanten!

Så nu vet ni,
de blir lite sömn och många ställen i helgen.
Men va fasen, man lever ju bara en gång.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heja från mig :(

Btw, jag vill ha sms-uppdatering!

2008-11-14 @ 08:04:18
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: sandran

Annelieeeee... mer inlägg :D

2008-11-18 @ 13:45:00
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0