Jag är lycklig!

Låt mig berätta om min torsdag och fredag.

Torsdag: Skola, hem till Alexander med han och sandra, äta där och börja se the rock, springa till ica och köpa fika, sen springa till centrumhuset och se sikta mot stjärnorna, sen ta bilen till Alexander igen och bjuda på fika, (men som vanligt får man världens fika där med)





Efter ett tag får vi besök av christoffer och vi ser alla fyra the rock klart.
Sen skjutsar jag och Sandra hem christoffer och vi kommer i säng 23:59.

Fredag: Vakna hos Sandra och sedan fara till skolan.
Ha vård och människan på skolan och sen sluta.
Sitta på skolan och vänta på mamma.
Jag och sandra far hem till mig, snabb fikar och jag duschar.
Sen blev det alexander igen,
mat där,
Sen bli upphämtad av Kim och fara till badhuset.
Se alexander,christoffer och kim bada.
Sen fara hem till alexander igen och man tar även med sig en liza.
Baka pepparkakor hos alexander.
Sedan få världens fika igen och se poker med kim.
Liza och christoffer for hem.
Så jag och kim såg tv.
Alexander och sandra var upptagna.
Jag och sandra for hem vid tolv.
La oss vid halv 1.
Steg upp elva i morse.

Lördag: Tårta, anna och hej då till sandra.
Telefon samtal med liza.
och telefon samtal med alexander.
Nu fest med liza och sen hem och sova, för i morgon blir det övningskörning.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Alex

Har du smygfotat mig igen ;) vadå världens fika, hemma kallar vi det för "aptitretare" ;P

2008-11-09 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0