Vilken färg har brandbilen?

Gör ett snabbt inlägg ska göra lite läxa,
men efter läxan blir det ett långt inlägg,
bara för Sandra ;)

Favoritdjur? Hund.
Vad spenderar du dina pengar på? Hockey, kläder och böcker.
Festar du? Ja, men nu var de längesen sist.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider, och vissa viner.
Brukar du bli för full? Nej, folk märker inte än att jag är de (folk=liza ;))
Antal kuddar i sängen? 2 förtillfället.
Kan du baka bullar? Ja, men dom brukar inte bli så bra. Emils bullar, dom var bra!
Bläck eller blyerts? Bläck, är roligare att skriva med.
Mc donald's eller burger king? Inget av dom.
Är du allergisk mot något? Alvedon.
Äger du ett busskort? Ja de gör jag.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röd!
Vad åt du till frukost? Kräm, vatten och digestiv.
Hur ser du ut idag? Svarta leggings, gråa shorts, grå tunika och svart kofta.
Har du haft sex idag? Nej,
Nästa mål i ditt liv? Komma på vad jag vill göra efter gymnasiet.
Vad såg du senast på tv? Top Model med sandra i morse.
Hur svarar du i mobilen? Hej de är Annelie.
Vem ringde du senast? Anna.
Vad sa den du senast ringde? "Anna mitt i maten"
Antal timmar sömn inatt? 8! :D
Sov du ensam? Nej, jag sov med snygg Sandra.

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng?
Sandra.
Såg dig gråta? Sandra.
Fick dig att gråta? Christoffer.
Du delade en drink med? Skulle gissa på Liza.
Du gick på bio med? Kim,Christoffer,Alexander,Sandra och Sandra.
Du gick på stan med? Sandra och Liza.
Skällde på dig? Alexander kanske, eller han skällde inte. Höjde bara rösten lite ;)

SAKER

Tar du droger? Nej,
Dricker du? Alkohol- Ja
Vad är du mest rädd för? Att förlora de som betyder mest.
Vilka kläder sover du i? En stor t-shirt och underkläder.
Vart vill du gifta dig? Har en dröm om att gifta mig i Skellefteå Kraft Arena.
Vad hatar du verkligen? Folk som ljuger för mig.
Har du varit kär? Jodå.
Kör du? Har inte körkort än, men jag jobbar på de.
Har du ett jobb? Ja, eller typ extra jobb.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja, men att vara ensam i bland kan vara bra.
Är du ett hälsofreak? Nja, men jag har börjat träna mer iaf.

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? Asså jag har skrattat så jag har gråtit.
Köpt någonting? Jajjemen de har jag.
Varit sjuk? Nej.
Sagt "jag älskar dig"? Ja.
Velat säga till några att du älskar dem? De vet förhoppningsvis de.
Träffat nån ny person? Nej, inte vad jag kan komma på.
Saknat någon? Ja,
Kramat någon? Ja.
Kysst någon? Nej.

SENASTE

Låt du hörde? Nomy-cocaine
Sak du stal? Jag är en bra människa, jag stjäl inte!
Mat du åt? Fisk, här hemma.
Gången du åt en 7-Eleven korv? De var ju flera år sen, när jag var i stockholm med Anna och Mattias.
Människa du slog? Borde väll ha varit Alexander.
Senaste stora bussresesan? Räknas det mellan Bygdeå och Robban? ;)
Senaste långa telefonsamtal? De var med Sandra, för ett bra tag sen. Men vi kom upp i två timmar då.
Senaste dusch? I går morse.
Senaste irritation? I dag på körlektionen, tyckte inte de gick bra.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0