Förlåt!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har ju faktiskt fyllt år!
Så för att kompensera de ska jag berätta vad jag har fått under den här underbara helgen.

Torsdag: Jag blev väckt av Sandra exakt 00:00 (hon hade kört till mig från bygdeå), av henne fick jag då en bok.
Senare på morgonen blev jag väckt av mamma och pappa, då fick jag ett linne och en kofta plus en massa blommor. Sen av mammas jobbar kompis fick jag ett halsband,armband och örhängen.

Senare på skolan fick jag ett jättefint halsband av Alexander plus ett brev.
(Jag har gråtit över brevet många gånger ska ni veta.)
Sen fick jag ett sugmärke av Christoffer och en massa nybakta bullar av emil.

Efter skolan blev de Skellefteå med Anna och av henne fick jag:
-En natt på hotell.
-En middag på Kriti.
-En hockeymatch.

Fredag: For till mormor och fick pengar av henne som present.
Gick på stan ett tag och fick sedan Annas sista present som var en sminkning på Make up store.

På kvällen fick jag en bild av Christoffer plus ett par örhängen.
Sen fick jag även en chokladkaka av Sara.

Ännu senare på kvällen så fick jag ännu ett paket av Sandra och de var en tavla.

Lördag: Jag fick:
-En vänner dvd.
-En ny kudde.
-Två ljuslyktor.
-En nyckelring.
-Två presentkort.
-Saker från Body shop.
-Champang.
-Ännu en bok.
-Sängkläder.
-Parfym.
-En kjol och ett linne.

Söndag: Jag fick:
-Ett halsband.
-Parfym.
-En pincett.

Ja nu vet ni,
och bara så ni vet.
Jag älskar att fylla år!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0