Ett inlägg, innan de riktiga inlägget.

HUR
Svarar du i telefonen:
Hej de är Annelie.
Gör du när du är kär i fel person: Försöker att inte tråna.
Tycker du om gul-bil-leken: Den är kul, om man inte fuskar!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 200kr.
Mycket är klockan: 12:25
Många kontakter har du på msn: 48.
Spenderar du en regnig dag bäst: Inne, film och fika.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Christoffer- 2008? Jag har skrivit ett livs kontrakt på mitt abonemang med dig. Jag vill ha dig hela mitt liv. Om jag får.
Pratar du med på msn just nu? Pratar inte med någon just nu.
Ringde dig senast: Sandra.
Pussade dig senast? Sandra.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Martin Thörnberg!
Saknar du mest just nu? Måste nog säga Liza för vi har inte hunnit varit med varandra mycket i veckan.
Ska du träffa imorgon? Alla på skolan.
Sov du med senast? Sandra.
Festade du med senast? Oj, de var ju erika, julia, liza och de dära.
Vem fick du senast sms av? Alexander Burström.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
Ja, jag lärde mig de i somras!
Gråtit en hel natt: Hrm inte en hel natt, har väll somnat av gråten ett par gånger.
Druckit så du spytt: Ja,
Åkt vattenskidor: Ja,
Åkt rullstol: Har provat.
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, men de blir alltid fel när jag ska göra de!
Köpt lösgodis för över 50 kr: Att jag har!
Haft träningsvärk: Ja, och jag har de nu!
Önskat att du var det andra könet: Ja, vissa gånger.
Har din kompis rosa kanindräkt: Inte vad jag vet.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0