Christoffer!

Okej,
vad vill du jag ska berätta?
Mitt liv är inte så spännande som du kanske tror att de är?

Jag har inte så mycket coolt att berätta.
jag är en halv tråkig människa.
Tyvärr.

Några nya punkter sen jag skrev sist.


-Vårat vatten har typ frusit, eller pumpen har typ pajat så vi har inget vatten hemma.
De är ju lite kul.
Hoppas de är fixat innan i morgon.
För jag skulle gärna vilja gå på toa.
Och gärna duscha.


-Det är nu bara 18 dagar kvar tills jag blir 18!
Jag tror aldrig jag har längtat lika mycket som jag gör nu.
De är helt sjukt.
Dock är jag inte alls mogen nog att tas för 18 men vad gör de.
Jag blir snart de i alla fall och då ska jag utnyttja de till max!


- Mormor är hos oss i veckan!

- De blir våfflor till middag.



Ja, tyvärr jag har inte mer spännande att berätta.
Jag skulle säkert kunna skriva ett långt inlägg om saker som ingen egentligen bryr sig om.
Men de känner jag inte för.
Sen är jag inte speciellt arg heller så jag kan inte skriva nåt argt.
Jag är dock fundersam men anledningen till de ska vi behålla hemlig ett tag till tycker jag.

jag tycker även att om nu Christoffer finner mina inlägg tråkiga så behöver han inte läsa dom heller!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0